igår var det party

hej bloggen :) och de få läsare jag har.
vet inte hur jag har fått er eftersom jag inte har länkat bloggen eller sagt att jag har skaffat den till någon, roligt iaf.
igår var det party som sagt, kvällen gick till så här jag och Klara fixade oss tsm sen drog vi hem till Harris på förfest mkt trevligt började dricka redan då heheh inte så bra kanske, sen drog vi vidare upp på stan där det var fest hemma hos jonas vi drack lite till (heheh) och hade allmänt trevligt tills det kom fett med mycket folk så vi drog dör ifrån tog bussen till adolfsberg där det var en anna fest hos Bella. Klockan var vell runt 1 då, när vi kom dit var det lite lugnare men dom hade nog druckigt en hel del hahah, Lisa och Fille hade däckat på varsin soffa hahah så gölliga, vi resten spelade klädpoker heheh, till slut satt jag där i bara trosor och var nog ganska mkt fullare en dem flesta, då kännde jag att det var dags att gå hem, så jag tog med mej bästa harris och drog :) Nästa dag vaknade  vi vid 3 hehe då va det skit fint väder så vi (Klara, Emma, Simon, Källström och kim) drog till gustavsvik. Harris han dissa, för han skulle träffa hans flickvän.. Aja vi var där hela dagen och nu sitter jag här vid min kära bärbara dator och ska nog sova, är alltid trött efter en natt av partyyy.
kyss <3


Kommentarer
Postat av: Miss MONA

hej tjejen!



jag skriver också anonymt, känns bäst så bland alla idioter!



läs gärna



missmona.blogg.se



Ha det fint!!

2009-06-23 @ 23:26:14
URL: http://missmona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0