the first

Då var det dags för mitt första inlägg på den här bloggen då (yyy'
Vet inte riktigt om jag ska börja skriva om mina tankar & kännslor direkt, ääh, det får bli som det blir, just nu har jag inte hunnit fixa sidan men det kommer, idag är det sommar väder här i Örebro för första gången jaooow, eller nästan iaf har bara vart bra väder två gånger .. :(
men idag behöves det inte solas i solarium iaf eftersom solen skiner men imorn blire solarium och massa bloggande :D
I dag har jag iaf  solat med Harris Klara, Diana, Simon i stadsparken. Sen ikv blir det fest :) JAG ÄLSKAR ATT FESTA, alla är såååå sociala och man har bara för kul :D men jag  får vell se til att dricka med måtta så man hamnar på maria Ungdom som en annan bloggerska(dessi) gjorde hahah ;D hon och jag är faktiskt lika till sättet, visst jag känner henne inte men så som hon skriver i sin blogg jag är exakt lika dan, och hon bråkar juh jämnt med sin bästis jag har det exakt likadant med min Klara hehehe , men för tillfället är hon och bästiiiish<3.
men nu blir det fixs sen lite förfest hemma hos harris bästa (L).
kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0