diss/hiss listan




 -Desiree Nilsson (Dessie): för att hon uppdaterar knappt sin blogg längre. och sen är det inlägget som heter "DAGENS ÄMNE: Bloggare" där hon skriver massa skit om Paulina (Paow) och sedan ger massa cred till sig själv, jag menar ska inte dom vara "bästisar"?. Hon skriver så här om Paow "Hon är otrevligare på riktigt" jag menar komigen nu du är inte bättre själv!!

-solglasögon med "ränder": Asså grymt snygga men nu använder alla små fjortisar dom, likaså med rasta tröjorna komigen ni 96/97 vet ju inte ens vad rasta är hahahah skaffa er ett eget liv ist för att härma oss "stora" det är bara pinsamt...

-Brun utan sol:, visst det är snyggt första dagen men sen blire bara fläkigt, ser så himla skabbigt ut. Desutom är det sommar nu, sola ute eller gå runt och var blekfisar hahah.. SKIPPA BRUN UTAN SOL!


 

-idominläppar: irriterar mig nåt otroligt på folk som fortfarande går runt med idomin på läpparna? hahah
visst är man torr om läpparna så fine, men jag syftar på de som går runt med ett tjockt vitt lager av idomin på läpparna.
så vitt så det nästan är självlysande! asså det är så ute nu, det var lix inne sommaren 07 !
ni som fortfarande använder det kanske ska ta och torka bort det och inse att det faktiskt är 09 nu !


 


DESSIE & ngn random brud vinter'n 07 tror jag det var haha, gölliga var dom.... inte !




-Väskor: åh, det kan inte finnas nåt underbara än dessa otroligt vackra saker <3
och man kan inte få för många av dom! dom finns i alla former och färger, det går inte bara att mot stå!!

-Sommarlov: Så himla skönt att sommaren är här! Slippa gå upp tidigt på morgonen för att hinna till skolan i tid och slippa alla arbeten och bara kunna sova ut, resa och göra sådant som man tycker är kul!  Denna sommaren ska bli perfekt! Jag ska resa, bada, sola, träffa alla vänner, träffa killar och festa!!! Jag ska bara göra sånt som jag känner för och bara njuta av sommaren och livet! ENJOY IT :D

- Jag älskar rosa läppstift! Det finns ingenting snyggare! så jag måste faktiskt hissa det rosa läppstiftet dessie och alla andra fjortis bloggare anväänder, det är lix bara så grymt jävla snygg det går inte att komma ifån!

-Musik: Ärligt talat hur tråkigt skulle inte livet vara utan musik? Jag tror att det skulle suga faktist.. För tänkt hur glad man blir när man sätter på sin favorit musik när man är deppig eller när man vill liva upp stämmningen? Och hur skulle alla klubbar vara utan musik att dansa till? :s  Det är verkligen tur att musik finns,  listen and love it!


/ miss "E"


Kommentarer
Postat av: Anonym

idomin- eller nivealäppar har inte haft nån större framgång någonsin. Men det funkade runt 2003/2004, alla som använde det efter (eller någonsin), var smaklösa fjortisar. Ville bara hålla dig uppdaterad.

2009-06-24 @ 15:25:06
Postat av: ida

du som skrev där nere, alla fjortisar smaklösa eller inte använde idomin på läpparna och det var runt 2007 så miss "E" har helt rätt :)

jag diggar listan fett mkt

KRAM / IDA

2009-06-24 @ 15:28:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Märta-Li

Jag såg den där listan hos Dessie, tyckte det var lite onödigt att skriva om Paulina, men sen när jag läste det P kunde säga till henne när de står framför spegeln...det är inte okej...så det kändes rättfärdigat på nåt sätt ;)

2009-06-26 @ 01:14:54
URL: http://martali.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var 08, du ser väl att det står 08 på dessies panna.. sajk.

2009-06-26 @ 13:27:31
Postat av: Rebecka

Idomin på läpparna har ALLTID klassats som skabbigt, det har aldrig varit "inne" som du säger. Det är bara dom som själva har använt det (varför i helvete man nu får för sig att göra det?) som har tyckt att det varit "inne" av någon sjuk jävla anledning. Men vi andra har fått oss ett gott skratt :) Hahaha

2009-06-29 @ 14:29:25
URL: http://koffeinkicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0