om mej, inte mycket dock!

jusste jag kom på en sak jag kanske ska skriva lite om vem jag är ah: hej jag är en tjej som bor i en liten håla även kallad "Örebro". Jag är 93 och jag har precis slutat nian och ska börja läsa på gymnasiet till hösten. Jag väljer att inte tala om vad jag heter eftersom det tidigare har hänt att jag blivit trackad... men visst i framtiden kansker jag säger vem jag är och lägger ut bilder på mej själv :) Namnen på mina nära och kära är inte de riktiga eller vissa namn är det. Aja jag åker till Stockholm mins en gång i månaden så jag bor nästan där kan man säga.. Jag älskar att dansa, festa, träffa killar och umngås med mina vänner. Jusste det är jag & mitt hår på bilden mer utav mig får ni inte se förtillfället.. :( i know you want to se how sexi iam heheh :D men sorry bitches (n)
Lite mer om mej hmm, det flesta skulle kalla mej fjortis men jag är så långt ifrån det på insidan så det finns inte, hoppas ni tycker min blogg är intressant och läser den :)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0